فراخوان جشنواره دانشجویی "فیلسوف فرهنگ"

در قالب چهارمین دوره طرح ملی نکوداشت مفاخر ایران اسلامی؛

🔹این دوره از طرح به نکوداشت حکیم ابونصر فارابی اختصاص داده شده است. برنامه‌های نکوداشت در دو بخش استانی و ملی برنامه ریزی شده است. بخش استانی توسط معاونت فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی در قالب‌هایی مانند دیدار با پژوهشگران و نویسندگان برجسته در حوزه آثار و زندگی فارابی، برگزاری مراسم بزرگداشت با حضور اساتید، پژوهشگران و فعالان علمی و فرهنگی در زمینه بررسی آثار، مکتب و زندگی فارابی و نشست تخصصی معرفی و بررسی آثار برگزار خواهد شد.

🔹بخش ملی طرح نکوداشت فارابی در قالب جشنواره علمی – فرهنگی با عنوان "فیلسوف فرهنگ" در حوزه‌های مقاله نویسی، طراحی اینفوگرافیک، نماهنگ، ساخت موشن‌گرافیک و داستان کوتاه برگزار خواهد شد.

🔹شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در 11 محور اندیشه سیاسی فارابی، زندگی نامه و حیات فارابی، دین و سیاست از نگاه فارابی، ماهیت مدینه فاضله در اندیشه فارابی، اندیشه اجتماعی فارابی، جایگاه عدالت در مدینه فاضله فارابی، جایگاه اخلاق در مدینه فاضله فارابی، موسیقی و فارابی، تعلیم و تربیت در اندیشه فارابی، جایگاه تعلیم و تربیت در مدینه فاضله فارابی و تقابل فرهنگ‌ها در اندیشه فارابی به دبیرخانه نکوداشت مفاخر ارسال نمایند.

⌛️مهلت ارسال آثار: تا پایان روز 15 اردیبهشت ماه 1402

جهت دریافت و مطالعه آیین‌نامه جشنواره، ثبت نام و ارسال آثار خود به آدرس زیر مراجعه نمایند:
www.roytab.ir/Farabi (https://www.roytab.ir/Farabi%F0%9F%94%B9)